Newell Brands Inc (NWL)

Wskaźniki rentowności

Zwrot ze sprzedaży

2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
2021/Q4
(31 gru 2021)
2021/Q3
(30 wrz 2021)
Marża zysku ze sprzedaży brutto 27,85% 29,02% 29,96% 30,59% 30,89% 30,92% 31,13% 31,94%
Marża zysku operacyjnego 4,83% 6,55% 8,47% 9,59% 10,06% 9,80% 9,65% 10,22%
Marża zysku brutto -5,38% -2,72% 1,66% 6,16% 8,18% 7,94% 6,54% 6,54%
Marża zysku netto -3,80% -1,57% 2,08% 5,66% 6,89% 6,71% 5,40% 5,76%

Zwrot z inwestycji

2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
2021/Q4
(31 gru 2021)
2021/Q3
(30 wrz 2021)
Operacyjny ROA 3,17% 4,38% 6,04% 6,52% 7,32% 7,37% 7,21% 7,37%
ROA -2,50% -1,05% 1,49% 3,85% 5,01% 5,05% 4,03% 4,15%
Zwrot z kapitału całkowitego 5,12% 7,16% 9,68% 11,21% 13,67% 11,82% 11,39% 11,97%
ROE -9,80% -4,17% 5,60% 14,96% 18,34% 18,02% 13,98% 14,87%