Newell Brands Inc (NWL)

Wskaźniki rentowności

Zwrot ze sprzedaży

2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
2021/Q4
(31 gru 2021)
2021/Q3
(30 wrz 2021)
2021/Q2
(30 cze 2021)
2021/Q1
(31 mar 2021)
2020/Q4
(31 gru 2020)
2020/Q3
(30 wrz 2020)
Marża zysku ze sprzedaży brutto 30,66% 30,68% 31,13% 31,94% 32,85% 32,62% 32,81% 32,70%
Marża zysku operacyjnego 9,66% 9,45% 9,65% 10,22% 11,09% 10,40% 9,48% 9,53%
Marża zysku brutto 7,28% 7,10% 6,54% 6,54% 7,25% 6,16% -10,72% -12,09%
Marża zysku netto 6,16% 6,02% 5,40% 5,76% 6,90% 6,11% -8,20% -1,02%

Zwrot z inwestycji

2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
2021/Q4
(31 gru 2021)
2021/Q3
(30 wrz 2021)
2021/Q2
(30 cze 2021)
2021/Q1
(31 mar 2021)
2020/Q4
(31 gru 2020)
2020/Q3
(30 wrz 2020)
Operacyjny ROA 8,90% 8,98% 7,21% 7,37% 7,88% 7,10% 6,05% 6,56%
ROA 5,68% 5,72% 4,03% 4,15% 4,90% 4,17% -5,24% -0,70%
Zwrot z kapitału całkowitego 16,61% 14,39% 11,39% 11,97% 12,99% 11,35% 9,87% 10,14%
ROE 20,78% 20,43% 13,98% 14,87% 17,99% 15,59% -19,88% -2,77%