Newell Brands Inc (NWL)

Marża zysku ze sprzedaży brutto

Obliczenia

2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
2021/Q4
(31 gru 2021)
2021/Q3
(30 wrz 2021)
2021/Q2
(30 cze 2021)
2021/Q1
(31 mar 2021)
2020/Q4
(31 gru 2020)
2020/Q3
(30 wrz 2020)
Zysk ze sprzedaży brutto (ttm) w tys. USD 4 083 000 4 140 000 6 592 000 3 345 000 3 411 000 3 193 000 3 079 000 3 313 300
Przychody ze sprzedaży (ttm) w tys. USD 13 319 000 13 494 000 21 178 000 10 473 000 10 385 000 9 787 000 9 385 000 10 131 700
Marża zysku ze sprzedaży brutto 30,66% 30,68% 31,13% 31,94% 32,85% 32,62% 32,81% 32,70%

2022/Q2 obliczenia

Marża zysku ze sprzedaży brutto = Zysk ze sprzedaży brutto (ttm) ÷ Przychody ze sprzedaży (ttm)
= $4 083 000K ÷ $13 319 000K
= 30,66%


Analiza porównawcza

2022/Q2

Nazwa spółki
Symbol
Marża zysku ze sprzedaży brutto
Newell Brands Inc
NWL
30,66%
Tupperware Brands Corporation
TUP
63,82%