Yum Brands Inc. (YUM)

Wskaźniki rentowności

Zwrot ze sprzedaży

2023/Q4
(31 gru 2023)
2023/Q3
(30 wrz 2023)
2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
Marża zysku ze sprzedaży brutto 74,93% 75,00% 75,03% 74,84% 74,50% 74,47% 74,05% 73,89%
Marża zysku operacyjnego 32,55% 31,96% 31,70% 31,66% 31,67% 31,22% 30,98% 31,35%
Marża zysku brutto 25,69% 25,23% 24,65% 23,56% 24,29% 24,46% 24,64% 25,03%
Marża zysku netto 22,57% 21,32% 20,31% 17,67% 19,37% 19,13% 22,17% 24,80%

Zwrot z inwestycji

2023/Q4
(31 gru 2023)
2023/Q3
(30 wrz 2023)
2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
Operacyjny ROA 36,96% 37,16% 37,89% 38,22% 37,07% 36,27% 35,73% 35,81%
ROA 25,63% 24,79% 24,28% 21,33% 22,67% 22,22% 25,58% 28,34%
Zwrot z kapitału całkowitego 70,13% 76,16% 80,35% 85,32% 84,09% 70,45% 69,62% 73,32%
ROE