Omnicom Group, Inc. (OMC)

Wskaźniki rentowności

Zwrot ze sprzedaży

2023/Q4
(31 gru 2023)
2023/Q3
(30 wrz 2023)
2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
Marża zysku ze sprzedaży brutto 100,00% 100,00% 100,00% 100,00% 100,00% 100,00% 100,00% 100,00%
Marża zysku operacyjnego 15,09% 13,94% 13,97% 14,50% 15,37% 15,25% 15,22% 15,05%
Marża zysku brutto 13,60% 13,76% 13,85% 13,74% 13,65% 13,41% 13,29% 13,23%
Marża zysku netto 9,47% 9,62% 9,66% 9,57% 9,21% 9,13% 9,07% 9,06%

Zwrot z inwestycji

2023/Q4
(31 gru 2023)
2023/Q3
(30 wrz 2023)
2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
Operacyjny ROA 7,91% 8,08% 8,01% 8,23% 8,14% 9,02% 8,72% 8,22%
ROA 4,96% 5,58% 5,54% 5,43% 4,88% 5,40% 5,20% 4,95%
Zwrot z kapitału całkowitego 26,13% 23,04% 22,95% 23,86% 24,94% 26,65% 26,02% 24,93%
ROE 38,48% 43,22% 44,02% 43,96% 40,48% 47,44% 45,67% 43,13%