Universal Display Corp. (OLED)

Wskaźniki rentowności

Zwrot ze sprzedaży

2023/Q4
(31 gru 2023)
2023/Q3
(30 wrz 2023)
2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
Marża zysku ze sprzedaży brutto 76,51% 77,95% 78,14% 78,60% 79,26% 78,10% 78,48% 78,10%
Marża zysku operacyjnego 37,68% 40,11% 42,13% 41,94% 43,32% 40,50% 39,83% 39,71%
Marża zysku brutto 42,53% 42,61% 43,92% 43,14% 43,50% 41,11% 40,18% 39,83%
Marża zysku netto 35,05% 34,93% 34,12% 33,33% 33,87% 31,94% 31,61% 31,82%

Zwrot z inwestycji

2023/Q4
(31 gru 2023)
2023/Q3
(30 wrz 2023)
2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
Operacyjny ROA 13,01% 14,51% 16,59% 16,29% 17,43% 15,71% 15,32% 15,22%
ROA 12,10% 12,64% 13,43% 12,95% 13,62% 12,39% 12,16% 12,20%
Zwrot z kapitału całkowitego 15,01% 17,04% 19,09% 19,26% 20,94% 19,85% 19,72% 20,01%
ROE 13,96% 14,84% 15,46% 15,30% 16,38% 15,65% 15,65% 16,03%