Graphic Packaging Holding Co (GPK)

Wskaźniki rentowności

Zwrot ze sprzedaży

2023/Q4
(31 gru 2023)
2023/Q3
(30 wrz 2023)
2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
Marża zysku ze sprzedaży brutto 22,45% 22,03% 21,39% 20,79% 19,39% 17,98% 16,66% 15,60%
Marża zysku operacyjnego 13,92% 13,38% 13,01% 12,59% 11,19% 10,04% 8,98% 8,08%
Marża zysku brutto 9,90% 9,60% 9,68% 8,66% 7,58% 6,07% 4,78% 4,68%
Marża zysku netto 7,67% 7,14% 7,30% 6,46% 5,53% 4,48% 3,40% 3,32%

Zwrot z inwestycji

2023/Q4
(31 gru 2023)
2023/Q3
(30 wrz 2023)
2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
Operacyjny ROA 11,74% 11,74% 11,71% 11,44% 10,22% 8,92% 7,23% 5,94%
ROA 6,47% 6,26% 6,57% 5,87% 5,05% 3,98% 2,74% 2,44%
Zwrot z kapitału całkowitego 17,77% 17,39% 16,78% 15,61% 14,37% 12,70% 10,17% 8,26%
ROE 26,00% 26,90% 28,83% 26,95% 24,29% 20,71% 15,08% 13,19%