Dine Brands Global Inc (DIN)

Wskaźniki rentowności

Zwrot ze sprzedaży

2023/Q4
(31 gru 2023)
2023/Q3
(30 wrz 2023)
2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
Marża zysku ze sprzedaży brutto 84,60% 83,55% 80,05% 76,82% 73,42% 71,54% 71,62% 72,10%
Marża zysku operacyjnego 22,92% 21,50% 20,66% 20,22% 19,68% 20,43% 20,86% 21,85%
Marża zysku brutto 13,44% 12,60% 12,59% 13,08% 12,62% 13,31% 13,59% 14,32%
Marża zysku netto 11,41% 8,84% 8,79% 9,12% 8,68% 9,36% 9,64% 10,27%

Zwrot z inwestycji

2023/Q4
(31 gru 2023)
2023/Q3
(30 wrz 2023)
2023/Q2
(30 cze 2023)
2023/Q1
(31 mar 2023)
2022/Q4
(31 gru 2022)
2022/Q3
(30 wrz 2022)
2022/Q2
(30 cze 2022)
2022/Q1
(31 mar 2022)
Operacyjny ROA 10,95% 10,79% 10,70% 10,27% 9,51% 9,64% 10,27% 10,67%
ROA 5,45% 4,44% 4,56% 4,63% 4,20% 4,42% 4,75% 5,02%
Zwrot z kapitału całkowitego 21,28% 20,57% 20,69% 19,05% 17,91% 18,29% 18,14% 18,21%
ROE